Sepetim
Sık Sorulan Sorular
Müşteri memnuniyetini önemsiyoruz ve sorularınızın cevaplarını almanız için bu Sıkça Sorulan Sorular bölümünü hazırladık. Bu bölümde, siparişlerinizi ne zaman göndereceğimizden iade politikamıza kadar sıklıkla sorulan soruların yanıtlarını bulabilirsiniz. Ayrıca, ürünlerimizin kalitesi hakkında da bilgi edinebilirsiniz. Sıkça Sorulan Sorular bölümümüzde yanıtlanmayan sorularınız için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız bize yeni bir soru sorabilirsiniz
Soru Sor
Merhabalar,

Geçen yıl satın aldığım ve sadece 2 kez giyebildiğim 26205-H kodlu Forelli marka ayakkabımın topuğu ve tabanı ikinci giyişimde parçalandı. Tüm arkadaşlarıma rezil oldum. İletişime geçerseniz fotoğraflarını da iletirim. Tamir edilmesini talep ediyorum. Tadilat süreci ile ilgili tarafımla iletişime geçebilirsiniz.

İyi çalışmalar,
Pınar Güzel 11/11/2025 20:16:07
Cevap :
Değerli müşterimiz,

Konu ile ilgili 05455561515 whatsap hattımıza ürünün görsellerini iletebilir misiniz
Az önce sipariş oluşturdum. Fakat eft işlemi çıktı. ben kredi kartı ile alacaktım. Bu nedenle iptal edip tekrar sipariş vermek istedim. Bu sefer de sanki almışım gibi indirim kalktı. Eft numarasını bilmediğim için maalesef işlem yapamadım.
HÜLYA TÜRKİLİ 03/11/2025 22:19:51
Cevap :
Değerli Müşterimiz,

Konu ile ilgili whatsap hattımıza TS ile başlayan sipariş takip numarası veya sipariş verdiğiniz isim soy isim iletebilir misiniz ?

Tel : 05455561515
ÖNERİ:
Önümüzdeki günlerde başka ayakkabılardan da satın alacağım. Beğendiklerimi kalp koydum ve hesabımda liste halinde görünüyorlar.
Ancak üzerine tıkladığımda o ürün çıkmıyor, doğrudan ürünlerin içine giriyor. Yani "beğendiğim" ürünün üzerine gitmiyor.
Bilginize.

MEMNUNİYET:
Epeyce zaman önce bir mağazadan (şimdi satın aldığım BROKS-H modelinin aynısı) ayakkabı almıştım. 2-3 yıl severek giymiştim. Aynı ürünü tekrar buldum ve aldım.
Hüseyin Çobanyıldızı 03/11/2025 12:21:29
Cevap :
Değerli Müşterimiz,

Geri bildiriminiz ve markamıza göstermiş olduğunuz güven için çok teşekkür ederiz.

Beğendiğiniz ürünlere ulaşım konusunda yaşadığınız teknik aksaklığı not aldık. Konuyla ilgili ekibimiz gerekli kontrolleri sağlayacak ve sistemsel iyileştirme sürecini başlatacaktır. Bu tür yapıcı geri dönüşleriniz bizler için çok kıymetli.

Ayrıca uzun süre memnuniyetle kullandığınız BROKS-H modelimizi tekrar tercih etmiş olmanız bizleri ayrıca mutlu etti. Forelli ailesi olarak ürünlerimizi beğenerek kullanmanız en büyük motivasyon kaynağımızdır.

Her zaman yanınızda olmaktan memnuniyet duyarız.
Sağlıklı ve keyifli günlerde kullanmanız dileğiyle.
selamlar
benim içe basma problemim var hafif düz tabanım yapay zeka üzerinden modellerinizin hangisinin bana uygun olduğunu araştırdığımda bana model numarası veriyorum fakat internet sitesinde model numarasıyla arattığımda hiçbir modeli bulamıyorum ayrıca ayakkabı tanıtımı yaptığınız internet sitesinde hangi kategoriye girdi diye hangi ayaklar için ideal olduğu için basma dışa basma düz tabanlı gibi konulara hiç değinilmiyor sadece renk işte erkek ayakkabısı gibi böyle basit tanımlamalar var ben dilediğim modeli koreliler nasıl bulacağım?
Abdurrahman Karadağ 02/11/2025 01:06:09
Cevap :
Değerli Müşterimiz,

Öncelikle bizimle paylaştığınız detaylı geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz.

Belirttiğiniz içe basma ve düz taban gibi özel ayak ihtiyaçları konusunda, ürünlerimizi daha kolay filtreleyebilmeniz ve doğru modele ulaşabilmeniz adına dijital altyapımızla ilgili gerekli iyileştirme çalışmaları başlatılmıştır.

Şu an için doğrudan ayak tipi bazlı bir filtreleme sistemimiz bulunmamakla birlikte, size en uygun modelleri belirleyebilmemiz adına ayak numaranız ve kullanım amacınıza göre size öneride bulunabiliriz. Dilerseniz size destek olabilmemiz için WhatsApp hattımızdan ya da müşteri hizmetlerimizden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İlginiz için teşekkür ederiz.

Müşteri Hizmetleri : 05455561515
Kendime petro babama annemede normal ayakkabı adlım. Öncelikle geliştirilen ürünleriniz için çok teşekkür ederim. Ayağım rahatladı keyifle giyiyorum.
Gelelim isteğe babamın bir ayağı yaklaşık 2,5 cm kadar kısa ve zamanla bel omurlarında ve ayak tabanında olumsuzluğa neden olmuş ben ayak kısalığını yeni öğrendim ve dışından aynı görünen kısa ayak için tabanın yükseldiği uzun ayak için ayak yüzeyinin yükseldiği ayakkabıların dışarıdan aynı boyda göründüğü bir ayakkabı alma arayışına girdim. Avukatım 35 senedir daha çok kazalr ve sakatlıklarra ilişkin davalara baktım. Dıştan aynı büyüklükte görünen kısa ayak tabandan yükseltilmiş uzun ayak ayak yüzeyinden doldurulmuş bir çift ayakkabı ayak kısalıklarına göre 0,5cm, 1 cm, 1,5 cm, 2 cm, 2,5 cm gibi tek renk bir seri üretim mümkün olurmu, üretimden çok anlamam ama sanki üst dolgudan bir çift sağ sol , alt dolgudan 1 çift sağ sol üretilince sağ ve sol örneğin 2 cm kısalık için biri diğeri ile değişince eşleşir gibi geliyor. Pazar payı olur mu değer mi, dünyada başka örneği olur mu bilemedim. Umarım üretim yapılmasına değer Saygılar. Selamlar. Başarılar.
Abdulhalim Eke 30/10/2025 17:45:03
Cevap :
Değerli Müşterimiz,

Konu ile ilgili dilerseniz arge ekimizden destek alıp ürün üretimi yapılıp yapılamadığını teyit edebilir sizlere dönüş sağlayabiliriz.
merhaba, Forelli markayı güvenerek alıp kullanıyordum ama en son aldığım ev terliğini 6 ay kullanmadan altı parçalanıp yandan ayrıldı. Misafirlerim varken oldu. Bunun için ne yapabiliriz?
Melahat Kurutepe 24/10/2025 22:29:32
Cevap :
Merhaba,
FORELLİ markamıza olan güveniniz ve geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Yaşamış olduğunuz durum adına üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz.
Size daha iyi destek olabilmemiz adına ürünün görsellerini ve varsa fiş/fatura bilgisini 0545 566 15 15 numaralı WhatsApp hattımıza iletmenizi rica ederiz. İlgili ekiplerimiz en kısa sürede inceleme sağlayarak tarafınıza dönüş yapacaktır.
İlginiz için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
Sayın Yetkili, 08.11.2023 tarihinde almış olduğum TS081117022 no.lu siparişimde yer alan LENA_G kadın ayakkabının tabanı çıkmış ve giyilemez hale gelmiştir. Daha 2 yıl geçmeden bu hale gelen ayakkabı için değişim veya onarım yapılmasını talep ediyorum.
Berfin Balaman Başkan 22/10/2025 08:49:26
Cevap :
Değerli müşterimiz,

ürününüzle ilgili yaşadığınız durum için üzgünüz. Konuyu daha detaylı değerlendirebilmemiz adına sizi inceleme birimimize yönlendirmek isteriz. 0212 637 48 87 numaralı telefondan (dahili 112) inceleme birimimize ulaşarak gerekli desteği alabilirsiniz. İlginiz ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
Merhaba sağ ayakkabı Küçük geri iade yaptım ayakkabı kalıp işlemi yapıldı tekrar gönderildi değişen hiç bir şey yok çöpe gitti asla bir daha forelli almam
Mehmet Erdoğan tavukçu 19/10/2025 09:50:56
Cevap :
Merhaba,
Öncelikle yaşadığınız durumdan dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size daha iyi yardımcı olabilmemiz adına, ürünü hangi mağazamızdan veya hangi platformdan satın aldığınızı bizimle paylaşabilir misiniz?
Bilgilendirmeniz sonrasında gerekli yönlendirmeyi sağlamak isteriz. İlginiz için teşekkür ederiz.
Uzun zamandır hiç giymediğim olüretan tabanlı ayakkabılarımı önceki gün giydim ve sol tekinin tabanı resmen patladı ve dağıldı sağ tekindede patlama oluştu. Hayatımda ilk defa böyle bir şeye şahit oldum ayakkabılarımın yüzeyinde çizik bile yok çok nadiren yağışlı ve soğuk havalarda kullandığım bir ayakkabının bu duruma gelmesi beni hem üzdü hem şaşırttı. Değişim talep ediyorum.
Ayfer battal 10/10/2025 15:50:34
Cevap :
Merhaba,
Öncelikle yaşadığınız durumdan dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size daha iyi yardımcı olabilmemiz adına, ürünü hangi mağazamızdan veya hangi platformdan satın aldığınızı bizimle paylaşabilir misiniz?
Bilgilendirmeniz sonrasında gerekli yönlendirmeyi sağlamak isteriz. İlginiz için teşekkür ederiz.
24.07.2025 günü, TS240753646 Sipariş No ile satın aldığım ürünün sağ teki yan tarafı açılma yaptı.0545 556 15 15 nolu iletişim hattınızı aradım ve ürün resmini ve bilgilerini ilettim dönüş yapan yok.ürün sattıktan sonra neden ürününüze sahip çıkmıyorsunuz.
metiner dinç 08/10/2025 11:53:45
Cevap :
Değerli Müşterimiz,

Konu ile ilgili araştırmalarımız da 08.10.2025 tarihinde tarafınıza kargo kodu verilerek gerekli dönüş sağlanmıştır. Hayırlı günler.
Toplam Sonuç 12 Soru
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.