+ Öneri / Şikayet Yaz
Şikayet ve önerilerinizi okuyor ve size daha iyi hizmet vermek için çalışıyoruz.
ÖNERİ / ŞİKAYET YAZ
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
Pınar Güzel 11/11/2025 20:16:07
Yanıt :
Değerli müşterimiz,

Konu ile ilgili 05455561515 whatsap hattımıza ürünün görsellerini iletebilir misiniz
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
HÜLYA TÜRKİLİ 03/11/2025 22:19:51
Yanıt :
Değerli Müşterimiz,

Konu ile ilgili whatsap hattımıza TS ile başlayan sipariş takip numarası veya sipariş verdiğiniz isim soy isim iletebilir misiniz ?

Tel : 05455561515
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
Hüseyin Çobanyıldızı 03/11/2025 12:21:29
Yanıt :
Değerli Müşterimiz,

Geri bildiriminiz ve markamıza göstermiş olduğunuz güven için çok teşekkür ederiz.

Beğendiğiniz ürünlere ulaşım konusunda yaşadığınız teknik aksaklığı not aldık. Konuyla ilgili ekibimiz gerekli kontrolleri sağlayacak ve sistemsel iyileştirme sürecini başlatacaktır. Bu tür yapıcı geri dönüşleriniz bizler için çok kıymetli.

Ayrıca uzun süre memnuniyetle kullandığınız BROKS-H modelimizi tekrar tercih etmiş olmanız bizleri ayrıca mutlu etti. Forelli ailesi olarak ürünlerimizi beğenerek kullanmanız en büyük motivasyon kaynağımızdır.

Her zaman yanınızda olmaktan memnuniyet duyarız.
Sağlıklı ve keyifli günlerde kullanmanız dileğiyle.
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
Abdurrahman Karadağ 02/11/2025 01:06:09
Yanıt :
Değerli Müşterimiz,

Öncelikle bizimle paylaştığınız detaylı geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz.

Belirttiğiniz içe basma ve düz taban gibi özel ayak ihtiyaçları konusunda, ürünlerimizi daha kolay filtreleyebilmeniz ve doğru modele ulaşabilmeniz adına dijital altyapımızla ilgili gerekli iyileştirme çalışmaları başlatılmıştır.

Şu an için doğrudan ayak tipi bazlı bir filtreleme sistemimiz bulunmamakla birlikte, size en uygun modelleri belirleyebilmemiz adına ayak numaranız ve kullanım amacınıza göre size öneride bulunabiliriz. Dilerseniz size destek olabilmemiz için WhatsApp hattımızdan ya da müşteri hizmetlerimizden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İlginiz için teşekkür ederiz.

Müşteri Hizmetleri : 05455561515
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
Abdulhalim Eke 30/10/2025 17:45:03
Yanıt :
Değerli Müşterimiz,

Konu ile ilgili dilerseniz arge ekimizden destek alıp ürün üretimi yapılıp yapılamadığını teyit edebilir sizlere dönüş sağlayabiliriz.
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
Melahat Kurutepe 24/10/2025 22:29:32
Yanıt :
Merhaba,
FORELLİ markamıza olan güveniniz ve geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Yaşamış olduğunuz durum adına üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz.
Size daha iyi destek olabilmemiz adına ürünün görsellerini ve varsa fiş/fatura bilgisini 0545 566 15 15 numaralı WhatsApp hattımıza iletmenizi rica ederiz. İlgili ekiplerimiz en kısa sürede inceleme sağlayarak tarafınıza dönüş yapacaktır.
İlginiz için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
Berfin Balaman Başkan 22/10/2025 08:49:26
Yanıt :
Değerli müşterimiz,

ürününüzle ilgili yaşadığınız durum için üzgünüz. Konuyu daha detaylı değerlendirebilmemiz adına sizi inceleme birimimize yönlendirmek isteriz. 0212 637 48 87 numaralı telefondan (dahili 112) inceleme birimimize ulaşarak gerekli desteği alabilirsiniz. İlginiz ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
Mehmet Erdoğan tavukçu 19/10/2025 09:50:56
Yanıt :
Merhaba,
Öncelikle yaşadığınız durumdan dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size daha iyi yardımcı olabilmemiz adına, ürünü hangi mağazamızdan veya hangi platformdan satın aldığınızı bizimle paylaşabilir misiniz?
Bilgilendirmeniz sonrasında gerekli yönlendirmeyi sağlamak isteriz. İlginiz için teşekkür ederiz.
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
Ayfer battal 10/10/2025 15:50:34
Yanıt :
Merhaba,
Öncelikle yaşadığınız durumdan dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size daha iyi yardımcı olabilmemiz adına, ürünü hangi mağazamızdan veya hangi platformdan satın aldığınızı bizimle paylaşabilir misiniz?
Bilgilendirmeniz sonrasında gerekli yönlendirmeyi sağlamak isteriz. İlginiz için teşekkür ederiz.
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
metiner dinç 08/10/2025 11:53:45
Yanıt :
Değerli Müşterimiz,

Konu ile ilgili araştırmalarımız da 08.10.2025 tarihinde tarafınıza kargo kodu verilerek gerekli dönüş sağlanmıştır. Hayırlı günler.
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
Kadriye aydın 30/09/2025 15:13:27
Yanıt :

Merhaba,
Yaşadığınız olumsuz deneyimden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size daha iyi yardımcı olabilmemiz adına, ürünü incelemeye alarak değerlendirmemiz gerekecektir. Ürünü, satın aldığınız yer üzerinden ya da iletişim hattımızdan yönlendirme alarak tarafımıza iletebilirsiniz.
İnceleme süreci sonrasında gerekli bilgilendirme yapılacaktır.
Anlayışınız için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.
Yıllardır severek ve rahatlıkla kullandığım ayakkabılarınızdan ilk kez yan açma yaptı. Ayakkabı daha 5-10 kez giyildi. Farklı modelde sorun yasamazken bu neden böyle oldu anlam veremedim. Umarım çözüm önerisi sunabilirsiniz. Ürünü iade ve değişim kesinlikle istemiyorum. Sorunu en hızlı nasıl çözebiliriz? Bu rahatlıkla başka bir firma bulamam :)
Nesim sezer 01/07/2025 23:16:23
Yanıt :
Müşterimiz ile iletişime geçilmiştir.
FORELLİ gibi markalar Türkiyemizin gerçekten seçkin iyi firmalarıdır. eskiden de bir kaç kez ayakkabı alıp giymiştim ürünler gerçekten sağlıklı, kalitel,, ortepsdik ürünlerdi. ama bizde biraz yaşlandık tabi , birazda kilo da aldıktabi. 45 numara giyiyordum artık ancak 46 numara rahat kalıp ve bağcıklı giyebiliyorum. ama siteniz giriyorum yazlık 46 numara olarak baktığım erkek ayakkabılar maalesef bitmiş gözüküyor. bizde bu sefer iyi tanımadığımız bi sürü firmadan ayakkabı bakmak zorunda kalıyoruz. vs.. vs. Forelli DROGO-H Comfort Erkek Ayakkabı Kum Nubuk ek te kodu olan bu ayakkabıdan eğer mümkün ise bir adet almak isterim. lütfen 46 numara rahat kalıp ayakkabilardan biraz fazla üretin. bizi çin malı ,viatnam malı dar kalıp ayakkabılara mecburda etmeyin lütfen. iyi günler diliyorum
REŞİT TAŞ 17/06/2025 11:48:32
Yanıt :
Müşterimiz ile iletişime geçilmiştir.
Merhaba kolay gelsin sizden yıllardır kadın ve erkek ayak giyim üzerine yıllardır alışveriş yapıyoruz 30 40 a yakın ayakkabı alış verişi yaptık annemin hiç giymediği halde ayakkabıyı kutudan çıkardığımızda alt tabanın sünger gibi döküldüğünü gördük ve yıllardır kullandığımız markada böyle bir şey ile karşılaşmak bizleri üzdü en kısa sürede ilgileneceğinizden hiç şüphem yoktur gereğinin yapılmasını talep ediyorum
Özay Furkan Çakır 07/06/2025 02:33:50
Yanıt :
Müşterimiz ile iletişime geçilmiştir.
Aldığım ürünü iade etmek istiyorum ama firma koduna ulaşamıyorum iade talep ile iptal edip yeniden yapmak istedim o da aktif değil yardımcı olabilir misiniz numaranıza ulaşamıyorum
Ayşen güneş aslan 24/05/2025 09:26:48
Yanıt :
Müşterimiz ile iletişime geçilmiştir.
İletişime geçildiği için şikayet yayından kaldırılmıştır. çözüldü
Songül Akı 10/05/2025 14:50:14
Yanıt :
Değeri Müşterimiz,
Talebiniz doğrultusunda sizlere ürün önerimi yapabiliriz.
Bunun için bizlere whatsap hattımıza yazabilir misiniz ?

Tel : 05455561515
Sitenize giremiyorum. yanlış ikazı veriyor.epostama mailiniz gelmiyor.
Necdet Berk 06/10/2024 23:15:31
Yanıt :
Merhabalar teknik destek için bize 0545 556 15 15 numaradan ulaşabilirsiniz.

İyi Günler Dileriz.
Daha önce aldığım ürünlerinizden edindiğim kalite ve şirketinize olan güvenimden dolayı 27.08.2024 tarihinde online olarak KAAN-G MERDANE OUTDOOR AYAKKABI (B22W055A) SIYAH 43 aldım. Ancak hiç memnun kalmadın ilk giydiğimde 1 km düzyol yürüdükten sonra ayakkabının iç zikzak dikişlerinden dolayı ayak topuklarım patladı. İade etmek istemedim bir ayakkabıcıda oraya parça koydurdum. İkinci kez bugün (18.09.2024) tekrar giydim sonuç yine hüsran. Ayak parmaklarım uyuştu, topuklarım yine yaralandı. Çözüm rica ediyorum.
Bora çırak 18/09/2024 11:22:51
Yanıt :
Müşterimiz ile iletişime geçilmiştir.
iyi çalışmalar 42 numara bayan ayakkabı bulmada zorlanıyoruz. geldiğinde haber ver butonuna da tıklatık ama nafile. kaç aydır bekliyoruz lütfen yardım
seyhan su 11/09/2024 11:32:40
Yanıt :
Merhabalar 42 numara bayan ayakkabılarımız mevcuttur. Ürün filtrelemesi yaparak bulabilirsiniz
YILLARDIR FORELLİDE AYAKKABİ ALIRIM .KALİTESİNE GÜVENEREK EN SON ALDIGIM AYAKKABIYI HİÇ TEREDDÜTSÜZ GİYDİM FAKAT AYAKLARIM ACAYİP AGRIDI VE YARA YAPTI İADE ETMEK İSTİYORUM AMA GİYMİŞ BULUNDUM NE YAPABİLİRİM DESTEKLERİNİZİ RİCA EDERİM
AYŞE ALP 09/09/2024 09:18:11
Yanıt :
Müşterimiz ile iletişime geçilip sorun çözümlenmiştir.
İyi günler, iyi çalışmalar ,sepete attığım ürünleri sayfayı kapatıp tekrar girdiğimde göremiyorum siliniyor, tekrar sepete atıp karar vermem gerekıyor, buyuk alış verış sıtelerınde sepetı kaydedıyorlar ve stok bıttıyse sadece o urun sayfadan cıkartılıyor, sizin de böyle bır uygulamanız olsa ne kadar güzel olur, ürünlerinizin kalıtesı zaten tartışılmaz, ellerinize sağlık ,
FATMA GÜLER 06/09/2024 17:56:34
Yanıt :
Merhabalar ürünü sepete ekledikten sonra 1 gün içersinde sepette beklemektedir. 1 günden sonra otomatik olarak silinir.

İyi günler dileriz.
TS050622560 Spariş no ile yapmış olduğum sandelet siparişim 05/06/2024 tarihinde elime ulaştı. 2 aylık kullanımdan sonra ayak taban deri kısmında çatlama ve açılmalar oluştu. ürünün iadesi veya değişimi ile ilgili yardımcı olmanızı talep ediyorum. dönüş sağlarsanız sevinirim.
Abidin Özbey 05/09/2024 13:08:27
Yanıt :
Müşterimiz ile iletişime geçilmiştir.
düğünde bayramda törenlerde giymek için aldığım ayakkabımı geçen gün yine düğünde giyeyim dedim. baktım bastığım yere yapışıyor ayağım. ne oluyor sakıza mı bastım derken ayakkabıyı çıkarıp altına bakınca tabanın kendi kendini imha ettiğini, parça parça sakız gibi eridiğini döküldüğünü gördüm. yazmadan edemedim. daha önce bir ayakkabım daha aynı olmuştu. iki sene içinde giydin giydin yoksa taban kendini imha ediyor. bunun farkında mısınız. daha iki kere giydiğim bayramalı düğünlük diye aldığım ayakkabı üçüncüyü giyemeden çürüdü. kalite anlayışınız sarsıldı bende. böyle dört beş tane ayakkabım daha var bir köşede demek ki onlarda kendini imha edecek. buraya görüntü ekleyemediğim için fotosunu koyamadım ayrıca mail ile atmaya çalışacağım. ayakkabıyı çöpe attım.
ahmet ergün 23/08/2024 09:03:55
Yanıt :
Müşterimiz ile iletişime geçilmiştir.
Merhabalar,
Temmmuz ayının başında aldığım ADORA-G model ve TS020723124 sipariş numaralı terlik, ekte gönderdiğim fotoğaftan görüleceği üzere saya kısmı yapıştırıldığı yerden gevşemiş durumda. Çok kısa bir süre de bu hale gelmesi hem üründen soğuttu hemde ürünün kalite-kontrol den geçmediği kuşkusunu doğurdu. Sizden ricam bu ayıplı ürünün yenisi ile değiştirmesinin gerçekleştirilmesidir.
Kerim
Kerim Yapıcı 24/07/2024 23:30:35
Yanıt :
Müşterimiz ile iletişime geçilmiştir.
24 Soru bulundu.

Şikayet Süreci Nasıl İşliyor?

Forelli şikayet süreci, kullanıcıların yaşadığı sorunların hızlı ve etkili şekilde çözülmesi için tasarlanmıştır. Müşterilerden gelen her geri bildirim, marka tarafından önemsenir ve süreç müşteri memnuniyetini artırmak için düzenli olarak güncellenir.

Herhangi bir forelli ürün şikayeti durumunda, kullanıcıların ilk adımı Forelli müşteri hizmetleri ile iletişime geçmektir. Telefon, e-posta ve sosyal medya gibi forelli iletişim kanalları üzerinden destek sağlanır.

Şikayet süreci şu adımlarla ilerler:

  • Şikayetin iletilmesi 

  • Kaydın oluşturulması 

  • İnceleme yapılması

  • Çözüm önerisinin sunulması

  • Gerekirse forelli iade ve değişim işlemlerinin uygulanması

Bu süreç boyunca müşteriler düzenli olarak bilgilendirilir ve çözüm odaklı bir yaklaşım izlenir. Bu yapı, forelli kullanıcı deneyimlerinin gelişmesine ve sorunların kısa sürede çözülmesine yardımcı olur.

Forelli müşteri yorumları, markanın ürün kalitesi ve destek süreci hakkında fikir verir. Birçok kullanıcı iletişim kanallarının ulaşılabilirliğinden ve yanıt hızından memnun olduğunu belirtirken, bazıları iade-değişim süreçlerinde gecikmeler yaşadığını dile getirebilir. Bu geri bildirimler, markanın hizmet kalitesini geliştirmesinde önemli rol oynar.

Genel olarak forelli şikayet ve yorumları, hem mevcut hem de potansiyel müşteriler için değerli bir rehber niteliği taşır ve markanın kullanıcı odaklı yaklaşımını destekleyen önemli bir kaynaktır.

Forelli’nin Çözüm Odaklı Yaklaşımı ve Süreç İyileştirmeleri

Forelli, kullanıcı deneyimlerini geliştirmek için müşteri geri bildirimlerini aktif bir şekilde değerlendiren bir markadır. Şikayetlerde öne çıkan konular doğrultusunda üretim kalitesi, iade değişim süreçleri ve iletişim hızına yönelik çeşitli iyileştirmeler yapılmaktadır. Marka, hem kalite standartlarını yükseltmeyi hem de forelli müşteri hizmetleri üzerinden daha hızlı destek sunmayı hedeflemektedir. Kullanıcıların ilettiği her forelli ürün şikayeti, gelecekte daha iyi bir satın alma deneyimi oluşturmak adına önemli bir yol gösterici olarak görülmektedir. Bu yaklaşım, Forelli’nin müşteri memnuniyetini öncelik haline getirdiğinin en net göstergesidir.

Destek Ekibi Sorunları Nasıl Çözüyor?

Forelli, müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir markadır ve forelli şikayet süreçlerinde kullanıcıların yaşadığı sorunlara hızlı çözüm sunmayı hedefler. Destek ekibi, gelen tüm geri bildirimleri dikkatle değerlendirir ve her başvuruyu çözüm odaklı bir yaklaşımla ele alır.

Müşteriler, telefon, e-posta veya sosyal medya gibi farklı iletişim kanallarını kullanarak kolayca Forelli müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilir. Alınan şikayetler detaylı şekilde analiz edilir; forelli müşteri yorumları üzerinden sık görülen konular belirlenir ve buna göre aksiyon alınır.

Destek ekibi, her durum için en uygun çözümü üretmeye çalışır ve kullanıcıya süreçle ilgili düzenli geri bildirim sağlar. Ürün kaynaklı sorunlarda ise müşterilere forelli iade ve değişim adımları hakkında yönlendirme yapılır.

Forelli müşteri hizmetleri, olumsuz deneyimleri en aza indirmek ve forelli kullanıcı deneyimlerini geliştirmek için sürekli iyileştirme prensibiyle çalışmaktadır.

İletişim Kanalları ve Şikayet Gönderme Yöntemleri

Forelli ile yaşadığınız sorunları iletmek veya geri bildirimde bulunmak için birden fazla iletişim kanalı bulunmaktadır. Bu kanallar üzerinden forelli şikayetlerinizi kolayca iletebilir ve çözüm sürecinde hızlı destek alabilirsiniz.

Kullanabileceğiniz iletişim yöntemleri:

  • Telefon: Forelli müşteri hizmetleri telefon numarası üzerinden direkt ulaşarak hızlı dönüş alabilirsiniz.

  • E-posta: Detaylı şikayet ve taleplerinizi Forelli’nin resmi e-posta adresine iletebilirsiniz. Açık ve net bilgi vermek çözüm sürecini hızlandırır.

  • Canlı Destek: Forelli’nin web sitesindeki canlı destek bölümüyle anlık iletişim kurabilir, sorularınıza hemen yanıt alabilirsiniz.

  • Sosyal Medya: Forelli’nin sosyal medya hesapları üzerinden mesaj göndererek destek talep edebilirsiniz. Bu kanallar genellikle hızlı geri dönüş sağlar.

Ayrıca forelli ürün şikayeti için web sitesindeki online müşteri hizmetleri formunu da kullanabilirsiniz. Şikayet bilgilerinizi mümkün olduğunca detaylı yazmanız, doğru çözümün kısa sürede sunulmasına yardımcı olur.

Forelli müşteri hizmetleri, kullanıcı deneyimlerini geliştirmek ve memnuniyeti artırmak için tüm geri bildirimleri değerlendirir. Paylaştığınız yorumlar, markanın hizmet kalitesini iyileştirmesine önemli katkı sağlar.

Şikayetinizin Hızlı Çözülmesi İçin Öneriler

​​Bir forelli şikayet süreci yaşadığınızda, hızlı çözüm için birkaç basit adımı takip etmek yeterlidir. İlk olarak, yaşadığınız sorunun detaylarını net şekilde not almanız, müşteri hizmetleri ile iletişime geçtiğinizde süreci kolaylaştırır.

Ardından, telefon, e-posta veya web sitesindeki canlı destek gibi forelli iletişim kanallarını kullanarak doğrudan Forelli müşteri hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz. Bu kanallar genellikle hızlı yanıt almanızı sağlar.

Benzer durumlarla karşılaşan kullanıcıların deneyimlerini incelemek için forelli müşteri yorumları ve forelli kullanıcı deneyimleri de yol gösterici olabilir. Bu geri bildirimler, sorununuzu nasıl ileteceğinizi daha net belirlemenize yardımcı olur.

Sorun çözülmediyse, forelli iade ve değişim politikalarını gözden geçirerek yeni bir talep oluşturabilirsiniz. Açık ve anlaşılır iletişim kurmak, forelli çözüm sürecinin daha hızlı ilerlemesine katkı sağlar.

Sık Sorulan Sorular

Forelli nedir?

Forelli, çeşitli ürünler sunan bir marka olup, müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktadır.

Forelli müşteri hizmetleri nasıl çalışıyor?

Forelli, müşteri sorunlarını çözmek amacıyla 7/24 hizmet veren bir destek ekibi ile çalışmaktadır.

Forelli şikayetlerini nasıl iletebilirim?

Forelli şikayetlerinizi, resmi web sitesindeki iletişim formu veya müşteri hizmetleri hattı aracılığıyla iletebilirsiniz.

Müşteri deneyimleri Forelli hakkında ne söylüyor?

Birçok kullanıcı, Forelli'nin hızlı ve etkili müşteri desteği sayesinde olumlu deneyimler yaşadıklarını ifade etmektedir.

Forelli'den aldığım ürünle ilgili bir sorun yaşarsam ne yapmalıyım?

Forelli'den aldığınız bir ürünle ilgili sorun yaşarsanız, öncelikle müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek en doğru adım olacaktır.

Forelli şikayetleri genel olarak nasıl bir geri dönüş alıyor?

Forelli, müşteri geri bildirimlerine önem vermekte ve çoğu şikayeti çözerek kullanıcılarını memnun etmeye çalışmaktadır.

Forelli’nin çözüm odaklı yaklaşımı neyi içeriyor?

Forelli'nin çözüm odaklı yaklaşımı, müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla sorunları hızlıca tanımlayıp çözmeye yönelik stratejiler geliştirmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.